Thursday, May 30, 2013

Just remember two things .. I’m here .. and I care.

Sa oled selline debiilik, aga ma armastan ikka veel SIND!

Armstus on kui vesiroos mis hulbib pisarate keskel .

Eile õhtul saatsin ma ingli sinu und valvama, aga ta tuli oodatust varem tagasi ja sõnas;Inglid ei valva teisi ingleid; 

 Ma armastan kolme asja : Päikest , kuud & sind . Päikest päeval , kuud öösel & sind igavesti !

Sa küsisid mult , kas ma armastan sind ? panin pea maha ja vastasin EI ! Seejärel , käskisid sa mul pea üles tõsta , ja öelda sulle seda silmadesse , sa teadsid , et ma ei suuda seda .. sest mu silmad reedavad , et ma tegelikult ARMASTAN SIND !

Kui sa teda näed, lendlevad sul liblikad kõhus , kui sa tema peale mõtled , lööb su süda kiiremini kui tavaliselt , kui teie pilgud kohtuvad , sa punastad , kui sa teda kallistad , täitub su keha soojusega . See on armumine . :)

Kui sa armastad kedagi piisavalt siis sind ei huvita see , kui palju ta sulle haiget teeb . Sa lihtsalt naudid seda maailma , mis on loodud ainult teile .




 Some love one , some love two , i love one , and that is you .

Sa õpetasid mind armastama, ehk õpetad nüüd ka unustama.

Jätke mu süda rahule, ta teeb ületunde ja armastab vaid üht.

It takes three seconds to say I LOVE YOU. Three hours to explain it & a life time to prove it.

If i had to choose between breathing and loving you, I would use my last breath to say: "I love you."

Aren't you tired? You're walking for hours in my head!

 Mida rohkem armastad, seda rohkem kannatad .

 Armastus on nagu nakkushaigus - mida rohkem kardame, seda kaitsetumad oleme .

Läheb vaja ainult üht minutit, et erilist inimest märgata, üht tundi, et teda hinnata, üht päeva, et teda armastama hakata ning seejärel tervet elu, et teda unustada.

If you love someone tell them, because hearts are often broken by words left unspoken .

What’s Minnie without Mickey , what’s Tiger without Pooh , what’s Spongebob without Patrick , what’s me without you ?

Ta muudab mu pisarad naeruks, valu armastuseks ja pimeduse valguseks .

Aja jooksul muutuvad paljud asjad , kuid on üks, mis alatiseks jääb – see on minu armastus sinu vastu .

 Baby, I don't know what love is, maybe I'm a fool, I just know what I'm feeling and it's all because of you.

Kui sa oleksid mu pisar, ei nutaks ma iial, hirmust et võiksin su kaotada.

Jätke mu süda rahule! Mu süda teeb ületunde ja armastab vaid üht! :)

 Kas tead , mis vahe on sinul ja langeval tähel ? Sind nähes on mu soov juba täitunud . :)

 Tüdruk istus pingil ja küsis poisilt : " No millist armastust on sulle vaja ? " Poiss sosistas : " Sinu oma.. "

Love is like a heaven ,but it can hurt like hell.

 How can I say " I love you, " when I love you more than words can say ?

No comments:

Post a Comment